20 Haziran 2014 Cuma

Neyinizi ciddiye aliim lan!!!

Arkadaş bıktım! Kelime bulamıyorum artık söyleyecek! Çİzecek, boyayacak gücüm kalmadı ya!
Buldum ama harbiden insanı dışardan koymuşlar buraya; o evrenin genişlediği yerden: budur yani!
Başka bir açıklaması olamaz!
Kesinlikle ait değilsiniz bu evrene!
Hatta belkide evren dediğimiz kutucukta başka canlı yok ve dışarıdan dünya konmuş içine diyecem ama değil.
Çünkü sadece insan dünya ile uyumsuz ve evren ile ve benle hahahahhaa!!!
Belkide ben sipariş ettim sizi dışarıdan ama istediğim gibi çıkmadınız.
Geri iade süresi geçti mi acaba?
Garanti belgesini bulamıyorum her zamanki gibi.
Amaaaa merak etmeyin; yani boşuna umutlanmayın eninde sonunda her zaman bulmuşumdur o belgeyi.
Geri iadeye hazırlanın bakalım!
Pislikler!!! hahahhahaha
sevgi ve barış!!
:)
;)
:p

Rapaytzma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlayınca ne pluyo!